I. Wstęp
II. Skuteczność kampanii reklamowych online
- Co to znaczy, że kampania reklamowa jest skuteczna?
- Jakie cele można postawić przed kampanią reklamową?
- Skuteczność a efektywność – czy to to samo?
III. Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych online? - Metryki i wskaźniki – co warto wziąć pod uwagę?
- Lista wypunktowana z przykładami metryk:
· Wyświetlenia
· Kliknięcia
· Conversion Rate (wskaźnik konwersji)
· Cost Per Click (koszt za kliknięcie)
· Cost Per Acquisition (koszt za pozyskanie klienta) - Optymalizacja kampanii reklamowej na podstawie wyników metryk
IV. Problemy związane z pomiarową skuteczności kampanii reklamowych online - Brak możliwości pomiaru konwersji
- Kampanie reklamowe na różnych urządzeniach
- Adblocki i podobne aplikacje
V. Podsumowanie - Wartościowa kampania reklamowa – jakie czynniki na nią wpływają?
- Mierzenie skuteczności kampanii reklamowych online – ważne aspekty
- Jakie pracy możemy podjąć, by z optymalnie wykorzystać wyniki metryk reklamowych?